Reklamacje
Urządzenie uległo awarii?
Procedura reklamacji:
1. Skontaktuj się z nami mailowo i opisz usterkę:
E-mail: biuro@tixi.pl
2. Uzupełnij formularz reklamacyjny.
Formularz reklamacyjny
Miejscowość, dnia ...............
1. Imię i nazwisko: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Nazwa towaru: ...........................................
4. Data zakupu: ...........................................
5. Ilość sztuk reklamowanego towaru: ...........................................
6. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
7. Dokładny opis wad i/lub usterki: ...........................................
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą powyższych towarów.
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
3. Odeślij towar na wskazany adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym:
NetBox24 sklep komputerowy
38-322 Łużna
Łużna 2 (nad sklepem Hitpol)
Tel: 780 508 208
E-mail: biuro@tixi.pl
Przejdź do strony głównej